سلطان «تبلت‌ها» را ال‌جی تولید کرد
نوشته شده توسط : مرتضی رمضانی

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی گیزمودو، شرکت ال‌جی با به بازار فرستادن جی‌اسلیت (G-SLATE) قصد دارد یک طوفان کامل در بازار تبلت‌های رایانه‌ای ایجاد کند.

نخستین نگاه به مشخصات این تبلت واقعا آدمی را به شگفتی وامی‌دارد:

این تبلت که به صفحه نمایش ۸٫۹ اینچی مجهز است از پردازنده دو هسته‌ای با چیپست تگرا ۲، صفحه نمایش ۳ بعدی به همراه دوربین ۳ بعدی برخوردار خواهد بود و سیستم عامل اندروید ۳ یا همان هانی کمب بر روی آن خودنمایی می‌کند.

500x_t-mobile_g-slate_low_res_side

این تبلت که قرار است تحت لایسنس اپراتور مخابراتی T-Mobile روانه بازار شود دارای استاندارد مخابراتی شبکه HSPA+ با سرعت تبادل اطلاعات ۲۱ مگابایت بر ثانیه خواهد بود.

پردازنده یک گیگاهرتزی تگرا ۲ قادر به فعال سازی قابلیت فیلم‌برداری ۷۲۰P و محتوای ۳ بعدی بر روی تبلت بوده و همچنین می‌تواند کیفیت ۱۰۸۰P  و محتوای ۳ بعدی را در تلویزیون‌ها به نمایش بگذارد.

دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی بوده و قادر به ثبت تصاویر استریو اسکوپیک ۳ بعدی و ضبط ویدیوهای ۳ بعدی با کیفیت ۱۰۸۰P است که برای تماشای تصاویر و محتوای ۳ بعدی شما به عینک مخصوص احتیاج دارید.

500x_t-mobile_g-slate_low_res_back

دوربین جلویی جی اسلیت ۲ مگاپیکسلی بوده و مناسب برای کنفرانس‌های ویدویی است و ضمن دارا بودن حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دارای سنسورهای حرکتی و ژیرسکوپ نیز است.

این تبلت قرار است در بهار سال آینده میلادی عرضه شود و هنوز هیچ‌گونه جزئیات دیگری از جمله قیمت آن از سوی ال‌جی و تی موبایل اعلام نشده است.

پایان مطلب/




:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: